Przed grupami inicjatywnymi starającymi się o dotację na założenie przedsiębiorstwa społecznego (lub zatrudnienie do niego kolejnych osób) najważniejsze zadanie – przygotowanie biznesplanu. Czasu pozornie jest sporo – na wasze biznesplany czekamy od 17 czerwca do 22 lipca. Praktyka pokazuje jednak, że zadanie nie jest proste, a potwierdzić mogą to uczestnicy pierwszego naboru, którzy do samego końca zmagali się z harmonogramami i kosztorysem.
Znaczną część pracy uda się zapewne wykonać podczas wsparcia szkoleniowo – doradczego: kiedy to nasi specjaliści z każdą grupą będą pracować nad analizą rynku, charakterystyką potencjalnych klientów i konkurencji. Zarówno ich, jak i was będziemy po raz kolejny wspierać podczas naszej akcji Oswajamy Biznesplany (#oswajamybiznesplany).
Zobacz materiały, jakie przygotowaliśmy podczas pierwszej edycji akcji: #oswajamybiznesplany. Znajdziesz tam poradniki, infografiki i inne przydatne narzędzia.
Do 22 lipca będziemy publikować kolejne materiały, w tym: infografiki i e-booki, w których znajdziecie przydatne wskazówki do napisania biznesplanu. Pamiętajcie również, że na wasze pytania czekają nasi doradcy w 6 punktach w całej Wielkopolsce, możecie również do nas dzwonić i pisać. Całą akcję możecie śledzić na naszej stronie internetowej i na FB.
A na początek coś naprawdę specjalnego: przepytujemy członków i członkinie Komisji Oceny Biznesplanów. To oni oceniali biznesplany w poprzedniej edycji. Teraz zgodzili się odpowiedzieć na pytanie – co jest dla mnie najważniejsze w biznesplanie? Warto przeczytać!