Szanowni Państwo, w związku z pracami na serwerze informujemy o możliwych trudnościach z obsługą Państwa skrzynek poczty elektronicznej.
Aby prawidłowo skonfigurować Państwa skrzynki pocztowe prosimy o wprowadzenie zmian w ustawieniach i zmianę obecnych (srv2) na: srv3.anyservers.com (ustawienia pop3 i smtp)
Jeśli logują się się na pocztę za pośrednictwem strony www, to proszę o użycie nowego linku: https://srv3.anyservers.com:2096/
Jeśli korzystają Państwo z aplikacji przy obsłudze poczty to należy przejść do ustawień „Konfiguracja kont” a następnie „Konfiguracja serwera”, tak należy zmienić nazwę serwera na srv3.anyservers.com.
Poniżej screen:
Screen przedstawiający: kliknięcie w „Narzędzia”, następnie „Konfiguracja kont”.
Screen przedstawiający: W „konfiguracji konta” należy przejść do „Poczta wychodząca”. W oknie „Serwer SMTP wpisać nazwę serwera oraz ustawić port „465′. Na końcu należy kliknąć „ok”.