Premia społeczna: granty dla JST – zaproszenie na spotkanie informacyjne w Poznaniu

W imieniu Fundacji Fundusz Współpracy serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu informacyjnym dla przedstawicieli samorządów i ich jednostek organizacyjnych (np. CUS, OPS, PCPR) z województwa wielkopolskiego i sąsiednich na temat projektu „Premia społeczna” (FERS) – innowacyjnego mechanizmu wspierającego finansowo samorządy, które chcą zlecać usługi społeczne podmiotom ekonomii społecznej.

 

 
Kiedy? Gdzie?

Data:
 20.03.2025 (czwartek)
Godzina: 10.00-13.30
Miejsce: Poznań (o dokładnej lokalizacji będziemy informować mailowo osoby zapisane oraz na stronie www TUTAJ

 
Więcej o spotkaniu

Spotkanie skierowane jest przede wszystkim do JST – przyszłych grantobiorców „Premii”. Do uczestnictwa zapraszamy również przedstawicieli Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej, podmiotów ekonomii społecznej, Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej i innych mających wpływ na kształtowanie rozwoju świadczenia usług społecznych przez PES. 

 
W trakcie spotkania:
  • zaprezentowane zostaną założenia mechanizmu „Premia społeczna” i przedstawimy korzyści z jego wdrożenia
  • omówiony zostanie harmonogram oraz zasady ubiegania się o granty przez samorządy w ramach naboru ogólnopolskiego
  • uczestnicy wymienią się doświadczeniami z pierwszych naborów, opowiemy, jakich błędów unikać
  • organizatorzy opowiedzą o rozwoju i tworzeniu systemu usług społecznych,
  • omówiona zostanie rola PES w realizacji usług społecznych
  • organizatorzy odpowiedzą na wszystkie pytania i wątpliwości, doradzimy indywidualnie, jak spełnić warunki, by uzyskać grant
Premia społeczna to mechanizm, który wspiera rozwój lokalnego rynku usług społecznych przez zachęcanie samorządów do zlecania realizacji usług dla mieszkańców lokalnym partnerom: stowarzyszeniom, fundacjom i innym podmiotom ekonomii społecznej. JST mogą ubiegać się o grant pokrywający 25-70% wartości zamówionych usług społecznych, jeśli powierzą je PES.
 

Rejestracja

Ramowa agenda wydarzenia znajduje się w formularzu rejestracyjnym oraz na stronie www.premiaspoleczna.pl/spotkanie-informacyjne-w-poznaniu-2

Aby wziąć udział w spotkaniu, należy zarejestrować się za pomocą formularza rekrutacyjnego.
Zgłoszenia organizator przyjmuje do 17 marca 2025 r., do godziny 16.00. Potwierdzenie Państwa rejestracji przyjdzie automatycznie.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny, organizator zapewnia wyżywienie. Dojazd we własnym zakresie.

Kontakt

W razie pytań lub wątpliwości można skontaktować się indywidualnie z organizatorami:

  •  Anna Jankowska, tel. 724 590 517, e-mail: ajankowska@cofund.org.pl
  • Agata Lewandowska, tel. 574 872 077, e-mail: alewandowska@cofund.org.pl
Więcej informacji: www.premiaspoleczna.pl
Skontaktuj
się z Nami:
  • Konin
    ul. Wrzosowa 7 | 62-510 Konin | tel.: 63 245 58 29 | e-mail: biuro@spoldzielnie.org
  • Poznań
    ul. Górecka 115 | 61-475 Poznań | tel.: 61 887-11-66 | e-mail: biuro@spoldzielnie.org
Przejdź do treści