Konsultacje społeczne – zatrudnienie wspomagane

Zaproszenie do udziału w konsultacjach społecznych dotyczących modelu zatrudnienia wspomaganego.

 

W imieniu Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu serdecznie zapraszamy do udziału w ogólnopolskich konsultacjach społecznych dotyczących założeń modelu zatrudnienia wspomaganego osób z niepełnosprawnościami na otwartym rynku pracy.

 

 

Spotkania konsultacyjne w województwie wielkopolskim
 

Zapraszamy na stacjonarne konsultacje, które odbędą się w dniach 1–3 grudnia 2025 r. w Sali Herbowej Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu (Al. Niepodległości 16/18).

Wojewoda Wielkopolski jest współorganizatorem wydarzenia.

Celem spotkań jest zebranie opinii od kluczowych uczestników procesu zatrudnienia wspomaganego:

  • osób z niepełnosprawnościami i ich otoczenia,

  • potencjalnych realizatorów usługi,

  • pracodawców z otwartego rynku pracy.

 

 

Terminy i grupy uczestników

 

Dzień 1 – 1 grudnia 2025 r.

Konsultacje dla potencjalnych organizatorów agencji zatrudnienia wspomaganego (organizacje pozarządowe, JST, agencje zatrudnienia)

Formularz: https://forms.office.com/e/nX7AcAY6DK

Dzień 2 – 2 grudnia 2025 r.

Konsultacje dla pracodawców

Formularz: https://forms.office.com/e/0i5ua7RwE9

Dzień 3 – 3 grudnia 2025 r.

Konsultacje dla osób z niepełnosprawnościami i ich otoczenia

Formularz: https://forms.office.com/e/MAwNgXSJtJ
Uczestniczyć można tylko w jednym dniu konsultacji, zgodnie z grupą docelową.

 
 

Informacje organizacyjne

 

  • Udział w spotkaniach jest bezpłatny.

  • Zapewnione zostaną: materiały, poczęstunek, pełna dostępność architektoniczna i komunikacyjna, pętla indukcyjna, tłumacz PJM; możliwy udział psa przewodnika oraz asystenta/asystentki po wcześniejszym zgłoszeniu.

  • Liczba miejsc jest ograniczona – maksymalnie 50 osób dziennie. Decyduje kolejność zgłoszeń.

  • Rejestracja uczestników odbywać się będzie przy Sali Herbowej (I piętro, Budynek C).

  • Organizatorzy nie zapewniają noclegu ani zwrotu kosztów podróży.


Konsultacje są częścią projektu „Standaryzacja modelu zatrudnienia wspomaganego w Polsce” (nr FERS.03.04-.06.0001/24), współfinansowanego z Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021–2029. Partnerami projektu są Polska Federacja Zatrudnienia Wspomaganego (PFZW) oraz Polska Unia Zatrudnienia Wspomaganego (PUZW).
 
Kontakt

W sprawach organizacyjnych można kontaktować się z:
Ewą Nowik, ekspertką ds. upowszechniania projektu

tel. 532 402 580

e-mail: ewa.nowik@mrpips.gov.pl

 

Pliki do pobrania

Skontaktuj
się z Nami:
  • Konin
    ul. Wrzosowa 7 | 62-510 Konin | tel.: 63 245 58 29 | e-mail: biuro@spoldzielnie.org
  • Poznań
    ul. Górecka 115 | 61-475 Poznań | tel.: 61 887-11-66 | e-mail: biuro@spoldzielnie.org
Przejdź do treści